Thursday, October 7, 2010

Hari ini...




Assalamualaikum..


^^, Today macam biasa... bangun dari tido.. mandi.. solat.. siap2 gi class..

Tetibe ade pop Quiz subjek web authoring.. haha.. ala.. slalu sangat Puan tu wat kejutan..

Almaklum la... ari ni ea takde.. so penganti ea wat pop Quiz...

Hentam saja la.. ^^,

Hmm.. then abis class awal... gi bayar bil elektrik umah sewa ngan anis...

pastu gi makan kat kedai kuning area UITM penang..

Situ memang sedap tau.. dah la murah.. memang menjimatkan!

^^, Pastu sambung class petang.. Quiz agi? wah! minggu ni mmg bz..

Almaklum la nak final dah..

So terpaksa la terkejar kejar..

hadeh.. pening plak..http://www.cute-smiley.com

hmm...

Dah 3 minggu...

3 minggu ia berlalu... namun sisa-sisa masih terasa...

aku rindu... rindu dengar suara dia... rindu dengar dia becerita... rindu dengar dia gelak..

namun... semua tu hilang sekelip mata...http://www.cute-smiley.com

kadang2 aku terfikir.. apa salah aku sampai dia sanggup wat keputusan macam tu..

secara logiknya... aku still leh tunggu dia.. still leh setia ngan dia..

namun sesenang dia tinggalkan aku..

mungkin ramai yang tengok aku gelak.. ceria...

macam takde masalah..

namun.. hati aku ni... yang merasa peritnya..

memang salah aku tak halang ape yg dia wat kat aku...

sesenang aku jugak terima keputusan yg dia wat...

aku tak mampu nak halang..

aku tak mampu nak paksa dia untuk terima aku..

aku jua ada harga diri...

bukan diri aku untuk merayu rayu...

bukan diri aku untuk memaksa orang yang aku sayang...

dengan hampa.. aku merelakan ia pergi walau hakikatnya..

cintaku padanya masih lagi terasa...

Kini...

aku sendiri...

bertemankan sahabat-sahabat handai..

dan...

Kini...

Ku cuba kuatkan hati.. tabahkan diri...

Hapuskan dirinya.. hapuskan bayangannya yang sering menghantui jiwa aku...

pergi jauh dari hidupku...

http://www.cute-smiley.com



Ya Muhaimin, Jika aku Jatuh Hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMU, Agar tidak terjatuh aku ke dalam jurang cinta nafsu.. Agar ku tak leka dengan perkara-perkara diduniawi ini.. amin~


-nurkilan-

Wasalam...

0 comments: