Thursday, September 18, 2014

Kesempitan OTAK

Assalamualaikum...

Dear cikD...

Alhamdulillah...
Cuti untuk gi kenduri syafiq dah approve..
Skang ni ...

Yang runsingnye..
Ade je gangguan dari HAMBA ALLAH...
yang tak faham bahasa melayu...
Susah sangat ke nak faham apa yang dah disampaikan dulu tu?
Susah sangat ke nak terima kenyataan?
Kau ingat , kau ganggu semua orang yang kenal aku tu..
Kau leh pebodohkan aku lah?
Macam tu?
Macam aku ni budak tadika jek..
Dak tadika pun ade akai..
Baguslah~ bagus tindakan kau tu..
Aku bangga...
Usaha kau tu...
Tak serik2..
Kadang2 aku pelik...
Manusia jenis ape kau ni..
Aku duk dediam...
Tak kacau hidup sape2..
Tapi kau?
Wah... makin rancak...

Takpelah...
Allah sentiasa disisi hambaNya..
InsyaAllah...
Aku redha Ya Allah...
Jauhkan lah aku dari FITNAH duniawi~
berikanlah kesedaran pada 'dia'..
Tak ada faedah pun ape yang cuba 'dia' lakukan...

Terima kasih segalanya~

Wasalam...

P/s: sabar aku de had nya.. takpe.. takpe.. takpe ! Mekasih ganggu hidup aku.. takyah pebodohkan aku lagi.. 

0 comments: